Kombineeritud kestvusturniiri reeglid

Treeningud ning muud regulaarselt toimuvad üritused

Moderaatorid: Jakob, Kaljukotkas

Kombineeritud kestvusturniiri reeglid

PostitusPostitas Bernard » Esmaspäev Apr 10, 2006 1:42 pm

Kombineeritud kestvusturniir

Allan Bernard - (C)MTÜ VG LARP Klubi


Kombineeritud kestvusturniir on taas kord üks Vishna-ghrim'i "rahvussport". See omapärane võistlus on ühest küljest põnev ja vaatemänguline, teisest küljest hariv ja treeniv just larbikogemust silmas pidades.

Reeglid, kokkuvõtlikult:
  • Võistlejad registreerivad ennast turniirile, registreerumisel tuleb lisaks nimele, vanusegrupile ja muudele sellistele andmetele mida korraldaja vajalikuks peab, märkida turvis mida kasutatakse ning relvad.
  • Relvade, kilpide ja turviste valik on vaba. Samuti ei ole relvade arv piiratud.
  • Korraldajad võivad vajadusel ja soovi korral nõuda osalejatelt kostüümi kandmist.
  • Kombineeritud turniiri esimene etapp on kahe miili jooks (3218 meetrit). Võistleja jookseb selles turvises ja nende relvadega mis ta valis.
  • Kahe miili jooksule antakse ühisstart ning käivitatakse kontrollaeg. 30 minuti möödudes diskvalifitseeritakse kõik kes pole finišisse jõudnud.
  • Finišitulemuste järgi koostatakse võistlejate edetabel. Kõige kiirem on esimene, kõige aeglasem viimane.
  • Ühtlasi registreeritakse finišeerimisel võistleja varustus uuesti. Kui varustus pole finišia käes vaid on keha külge kinnitatud (rihmad, nöörid, tuped jne), tuleb üles märkida kuhu ja kuidas midagi kinnitatud on. (Võistleja peab alustama kombineeritud turniiri teist etappi täpselt nii, nagu ta lõpetas esimese - e. kõik asjad peavad olema sama moodi kinnitatud või käes.)
  • Kombineeritud turniiri teine etapp algab täpselt 10 minutit pärast esimese etapi kontrollaja lõppu või või viimase võistleja finišit (eeldusel, et see on varem kui 30 minutit pärast starti).
  • Teine etapp on turniir mida peetakse Lahingduelli võitlusreeglite järgi (alla laetavad VG kodulehelt - kõik võistlejad on "sõdalase" klassist).
  • Võisteldakse üks-ühele ja alustavad esimese etapi kaks viimast (e. kõige aeglasemad jooksjad). Võitja pääseb edasi järgmisesse raundi, kus ta võistleb inimesega kes on esimese etapi tabelis järgmine (liigutakse tagant poolt ette, kogu aeg "võitja ringis").
  • Iga võitluse vahel on 2 minutit pausi, iga võitlust tuleb alustada sellises seisus nagu lõpetati jooks (näiteks kui jooksu lõpus oli kilp seljale kinnitatud, tuleb ka võitlust alustada kilp seljale kinnitatult - võitluse käigus võib selle sealt siis võimaluse korral võtta). Iga võitlust alustatakse täisarvu elupunktide ja turvisepunktidega.
  • Võistlejad alustavad võitlust üksteisest 4 meetri kauguselt, võitlusala pole piiratud (soovitavalt teha mitte saalis vaid looduses).
  • Võitlejad kes ei suuda oma võitluse alguseks olla algpositsioonil (kogu varustus kinnitatud nii nagu esimese etapi lõpus) diskvalifitseeritakse.
  • Võistluse koguarvestust peetakse võitluselt välja langemiste järgi (esimene välja langeja on üldarvestuses viimane, teine välja langeja eel-viimane jne.). See kes võidab viimase võitluse, on kogu turniiri võitja.
---

Selgituseks toome mõned näited. Oletame, et 50 inimest osalevad. Seega see kes on jooksus 50nes peab esikoha saavutamiseks võitma 49't inimest. 20 nda koha saavutamiseks peab ta võitma 29't inimest.

See kes võidab jooksu on kohe üldarvestuses vähemalt teisel kohal ning peab esikoha saavutamiseks võitma ainult üht inimest.

Samas kui jooksu võitja jooksis ilma turviseta ja ühe pistodaga siis on tal väga vähe šansse võitleja vastu kes jooksis täis turvises, kilbi ja mõõga ning mitme viskeodaga ja nüüd lihtsalt "võitleb ennast tabelis üles".

Säärane kombineeritud võistlus õpetab hindama oma võimeid ja valima varustust korrektselt, simuleerides mängulisi situatsioone, kus tuleb harilikult joosta ja siis võidelda.

Samuti arendab see strateegilist (pikemat ette) mõtlemist. Kus võibolla ei ole kasulik panustada ilmtingimata jooksu võitmisele ning valida näiteks sellevõrra raskem varustus või joosta aeglasemalt (väsitada ennast vähem) selleks, et seal kus tegelikult kohad määratakse (võitlusel) edukas olla. Samas tuleb siiski püsida kontrollaja sees.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

PostitusPostitas Kristo » Esmaspäev Apr 10, 2006 2:12 pm

Kas nagu mingeid nõudeid või kitsendusi relvastuse ja turvistuse materjalidele pole? Et noh, teen võimalikult õhukesest vineerist kilbi ja võtmerõngastest täisturvise ja olen eriti munchkin... kas selle vältimiseks pole mingeid reegleid?
Probi estote per totam vitam
Kasutaja avatar
Kristo
Vanemreamees
Vanemreamees
 
Postitusi: 5
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:22 pm

PostitusPostitas Bernard » Esmaspäev Apr 10, 2006 2:19 pm

Lahingduelli reeglid kehtivad - turviseid ja turvisepunkte arvestatakse nende järgi.

Vineer võib olla nii õhuke kui tahad (tegu on larbiga sõbrad). Tule või papist kilbiga.

Võtmerõngas turviste kohta annab LD järgmised andmed:
1. Rõngassärk +5 AP
2. Tänapäevane valmistusmaterjal ning rõngad pisut suured -2 AP
3. Paksem kui 2mm metall +1 AP

Seega kokku saab selle eest 4 turvisepunkti.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

PostitusPostitas Imrahil » Kolmapäev Apr 26, 2006 4:14 pm

tegelikult saaks pm seda sama kombineeritud kestvusturniiri teha ka kas paarilisetega või lausa võistkonniti ( 3-6 inimest ) siis saaks teha ka relvade ja turviste ära jaotuse ning harjutada koostööd. N: 2 tüüpi on ilma turviseta ja suurte kilpidega, kaks tüüpi on keskmiselt turvistatud ja (viske) odadega, üks on täis turvises ja kahe faliliga ning viimane on üldse ainult daggeritega.
või siis võtavad kõik ühte moodi relvastuse ja kostüümi ja mängivad mingit kindlat üksust ( n: mereröövlite üksus )

ja erinevused tava turniirist oleks ainult need et aeg läheb kinni kui viimane võistkonna liige lõpujoone ületab ning kõik võitlevad korraga (nagu väike lahing).

või on sellel (võistkonniti) turniiril veel mingeid probleeme?
Kasutaja avatar
Imrahil
Seersant
Seersant
 
Postitusi: 51
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 5:19 pm
Asukoht: Virumaa

PostitusPostitas Bernard » Kolmapäev Apr 26, 2006 5:12 pm

Meeskondlikuks ja rühmatöö harjutuseks on VG'l teine mäng - nimelt trollipall (reeglid ka siin foorumis olemas).

Proovige ja te ei kahetse!
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas


Mine VG Treeningud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron