Trollipalli reeglid

Treeningud ning muud regulaarselt toimuvad üritused

Moderaatorid: Jakob, Kaljukotkas

Trollipalli reeglid

PostitusPostitas Bernard » Neljapäev Dets 29, 2005 2:50 am

Siin teemas siis populaarse VG sportmängu "trollipall" reeglid ja muutused.

Kuna tegu on väljatöötamisel oleva süsteemiga siis palun suhtuda mõistvalt kui üleöö midagi muudame. (ja ärge siis küsimata kopeerige).

Põhireeglid:


On Vishna-ghrim'ide verine sportmäng. Mängust võtavad osa kaks meeskonda, kellest kummaski on 10-20 liiget. Platsil on ühest meeskonnast korraga 10 mängijat.

Platsimeeskond koosneb:


=================================
1 = Jooksja = 1 = pole = võib palli puudutada
2 = Jooksja = 1 = pole = võib palli puudutada
3 = Blokkija = 3 = pole = Kilp
4 = Blokkija = 3 = pole = Kilp
5 = Blokkija = 3 = pole = Kilp
6 = Ründaja = 1 Ühekäe = pole
7 = Ründaja = 1 Ühekäe = pole
8 = Ründaja = 1 Ühekäe = pole
9 = Blitzer = 1 Kahekäe = pole
10 = Blitzer = 1 Kahekäe = pole


Platsi suurus on 110x60 meetrit, plats on tähistatud. Platsi kitsemates servades, just platsijoone (edaspidi väravajoon) taga on kummalgi pool ämbrid. Üks ämber on märgitud punase, teine sinise lindiga.

Mängu alguses loositakse mündi viskamisega kummale poolele läheb pall. Pall antakse jooksja kätte. Palli mitte saanud meeskond valib poole. õlemad meeskonnad alustavad oma väravajoonelt.

Mängu eesmärgiks on toimetada pall vastase ämbrisse. Mängitakse seitse raundi. Raund kestab:
a) kuni üks meeskondadest on palli vastase ämbrisse toimetanud
b) sportliku mängu puhul 10 minutit
c) traditsionaalse mängu punul kuni 100 kivi on vastu trummi visatud
d) traditsionaalse mängu puhul kuni ühe meeskonna kõik jooksjad on surnud


Sportliku mängu reeglid:

Iga tabamus kustutab ühe elupunkti. Tabamused pähe (kaelast ülespoole, kael kaasaarvatud) ja kubemesse ei loe ning ei kustuta elupunkte. Loevad kõik, ka libamisi või riivates läinud tabamused.

Tabamuse korral (elupunktid=0) peab haavatud mängija pikali heitma ja võib tõusta ning tegutseda alles 15 sekundi pärast (pole enam haavatud ja elupunktid on maksimumis). Jooksja peab enne palli maha panema.

Relva hoidmine maaslamaja kehal, takistab tollel püsti tõusmist. Samas jätkab ta ikkagi lugemist. Kui ta on relva hoidmise ajal lõpuni jõudunud lugeda siis võib ta relva eemaldamisel kohe tegutseda.

Kehaline kontakt on lubatud, tõuked kilbiga on lubatud.


Traditsionaalse mängu reeglid:

Maagia on keelatud. Alkeemia on keelatud. Maagilised esemed on keelatud. Jumalikud loitsud on keelatud. Telepaatia on keelatud. Kõikide muude oskuste kasutamine on lubatud. Turvised loevad.

Kõik löögid on lubatud, kehaline kontakt on lubatud, tõuked kilbiga on lubatud.

Vastasmängijate lõplik surmamine on keelatud.
Viimati muutis Bernard, Teisipäev Apr 04, 2006 4:03 pm, muudetud 1 kord kokku.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas

PostitusPostitas Bernard » Reede Jaan 06, 2006 4:09 am

Vähendatud meeskond koosneb:

1 Jooksja
2 Blokkijat
2 Ründajat
1 Blitzer
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Êl eria e môr, ohtakyaro elendi
Kasutaja avatar
Bernard
Komandör
Komandör
 
Postitusi: 998
Liitunud: Kolmapäev Dets 21, 2005 1:20 am
Asukoht: Tallinn, 55 632 698
Amet: Nõukogu liige
Tegelane: Ghildorien Thurundil
Koda: Haralas


Mine VG Treeningud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline